من اومدم… شرمنده دیر شد! ماه رمضان هم اومد … خوفه برای من 🙂 بسی خوشحالیم … آلبوم آقا رو زودتر از موعد دانلود کردیم البته یه 6 روزی هست! و اینکه Unfogiven III هم اومد و البته آلبوم بسیار توپی بود! خوشم اومد… در گیر و دار همین آلبوم متالیکا – آلبوم unplug bonjovi و گلچین موزیکها ی گروه Scorpion هم دانلود شد! البته + چندین دست ه دیگه که هنوز گوش نکردم!
خوب یکمی کارام روی روتین رفته از اون داغونی کنار رفته … بلاخره بعد از چندین مدت که همش درجا زدن بود! یا اینکه داشت پس رفت میرفت حرکت رو به جلو داشتیم… و این خیلی خوبه… متاسفانه این ویندوز بعداز تقریبا 4 ماه بازی داره در میاره! هنوز نفهمیدم علت چیه! اما درستش میکنیم:) درست نشد تعویض میکنیم! 😛 – ولی واقعا X64 و سیستم 64BIT چیز ه دیگری است! بقول یکی میگفت هر چی بیشتر گاز بدی تندتر قوی تر خفن تر! و واقعا هم همینه
چند روز مسافرت بودم(بلاخره) لذتی بود و واقعا نیاز داشتم بعد از 2 سال دقیقا آروم شدم…خوب کمتر از 1 ماه دیگه اعزام میشیم!!! اااا … هنوز برگه سفید نبومده! باید برم نظام وظیفه …
امروز راحتم… امیدوارم یه جوابی هر چند کوبنده یا غیر کوبنده نمیدونم بگیرم… نمیدونم چرا حس خوبی دارم… دیشب توی خواب و بیداری دیدمش چرا به من خندید مثل اون موقع ها؟ فقط امیدوارم… و امیدوارم خدا هم یه فکری به حال من بکنه…»میشنوی؟» –  میدونی مثل چی میمونی؟ من این ور دیوار شیشه ای و تو اون ور.. میبینمت نمیتونم بگیرمت… لمست نمیتونم بکنم ولی حست میکنم گرمای وجودت… پس کی میای گمشده ی من!؟ هووم؟
این کامیون 700 تونی شرکت کاترپیلار رو هم ببینید خالی از لطف نیست! !!

زنده بودن برای نفس کشیدن – خندیدن برای بودن
فکر کردن برای زندگی – زندگی برای داشتن همدم
و ذهنی که از تو و وجودت پر است و هرگز خالی نیست
جای من خالی است.. جای من در زندگی خالیست
جای تو خالی است… جای تو در وجود من خالیست

*** به زودی صفحه ویژه دانلود باز میشود! حال کنید – متفاوت و توپ!

