سلام من اومدم! خسته بودم – حوصله هم نداشتم بیام بنویسم!!!  من بسی لذت می برم و بسی خوشحالم از اینکه آلبوم آقا زودتر داره میاد! من قبلا خونده بودم آلبوم توی ماه نوامبر ردیف میشه اما در ماه جدید میلادی که میاد بریم حالش رو ببریم! بقول معروف » من و این همه خوشبختی محاله 🙂 یوهو!! البته 2 تا single track هم دانلود زدیم و گوش جان سپردیم به فرامین ! 🙂 خوب کار کردن البته منتظرم لینک های دانلود اصلی بیاد! بزنیم کلی شارژ شیم… چند وقته خون موزیکم کم شده!:) بسی خوشحالیم…
دقت کردین سیستم اینترنتی مملکت عملا تعطیل شده!!؟ یاهو مسنجر چیه!؟ لاگین نمیکنه! البته با  ((ف ل ی ت ر)) خیلی راحت باز میشه! همینطور یاهو 360! سیستم مدیریت وررس هم که فقط با ((پ روک س ی)) بازه – فکر کنم دست آخر توی ایران 4-5 سایت بیشتر باز نباشه!!!!!! بقیه همه عمل خلاف انجام میدن!!! باید متاسف بود به خاطر ذهنیت بیخود!!!!!!! همین!  – دیروز در یک حرکت کاملا اتمی سرعت دانلود اینترنت رو از 35 کیلوبایت به 92 کیلوبایت رسوندم … متاسفانه برای مدت محدود شد!!! یعنی 20 دقیقه تونستم این وضعیت رو نگه دارم! بعدش احتمال سوختن مودم بود! زیادی داغ کرد!:) ولی تجریه جالبی بود! البته باید روی این روش کار کرد 🙂 «از گفتن جزئیات بیشتر معذورم»  ولی چه کیفی داد همین 20 دقیقه! :))))
ای لعنت…! که هی این برقا رو میبرن!! بلاخره با این برق بردنا سیستم منه بیچاره هم طعمه این مسخره بازی شد! البته کاملا نه! باز به غیرت این پاور PC SILVER که فقط برق VCore نوسان پیدا کرده! البته 2 تا قطعه رو عووض کردم نوسان درست شد! منتها چیزی جالبی که پیدا کردم این بود! که سیستم پاور الان برق پاور VCore رو میگه وجود نداره!! اما اندازه گیری که میکنی درسته!! یکمی که جستجو کردم و اینا ! معلوم شد که این سری مدل پاور یه سیستم کنترلر قطعات داره که که تمامی کدها ی اون مدل پاور یا شماره قطعات داخلشه!!!!!! ایوول! واسه همین ه من قطعه رو عوض کردن و درست داره کار میکنه اما شماره اون نیست! ایراد میگره که CPUشما الان میمیره!!!! ایوول تکنولوژی!!!
نمیدونم چقدر خبر دارین یا نه! مرسدس بنز مک لارن توی ایران هست اونم 3 تا دونه!!!! مشکی – نقره ای – سفید تا اونجا که میدونم مشکی رو نمره نشده! اما اون 2 تای دیگه هست! 2 روز پیش سفید از جلوی بنده رد شد.. کلی دلم خواست!:( اشکی بود :)) من میخوام… پرا برام نمی خرین!!!!! فقط 450.000 دلار خالص ماشین – نمره کردنش هم 2 برابر!! فکر میکنم! خوبه یه ماشین 1 میلیارد تومن! ایوول! میخوام:(   عجب ابهتی داشت!!!

اون دسته از بر و بچ ی که کارت DVB دارن و کانال نگاه میکنن به این سایت برین کد روزانه همه جا رو بگیرین حال کنید ! اصراف نکنید! کاره بدیه! –  این سایت هم خوبه! ببینید

و اوست قدرت مطلق و بزرگ و عظیم و نفس کشیدنی که به دست اوست..

