ما اومدیم…  متاسفانه به دلیل مشغولی ه زیاد نشد بیام و update کنم! خوب بریم ببینیم دنیا دسته کیه … یه 3 روز بود که رسما این اینترنت ما رفته بود واسه خودش!!! 3 کیلوبایت !! من مودم میخوام!!! :~~~~~~ تازه یه 3 ساعت ه درست شده!! مثلا البته  من دیروز یه کاری کردم حد اتم ویندوز منx64 vista ه یهو تمامی دسترسی ها رو به اسم خودم تغییر دادم administrator & trust installer و هر چی اضافه بود پر 🙂 اما بدبختی اینجا شد که سیستم رو ریست کردم برای هر 1دونه فایل که میخواست Load بشه از من دسترسی خواست حتی تو زمان Boot سیستم!!! باید دسترسی میدادم!! مورد جالبرتر اینجا بود!! من برای کد کاربری خودم یه قطار تایپ میکنم تا login کنم!! فرض کن برای هر فایل اینکار رو کردم!!! بد بدخت شدم!!! مثلا کلی security شد!:) ولی باحال بود! دست آخر هم trust installer رو دوباره سره جاش گذاشتم! با چه بدبختی بماند! درست شد!! البته الان همه چیزش رو Ok کردم اما هنوز سالم سالم نشده! بعضی جاها فقط با user & pass ه خودم فقط کار میکنه! آهان نمیدونم چی شد!! که اصلا به کل user ه administrator رو بست !!! کم رنگ شده!! هر چی هم گشتم چیزی در این مورد پیدا نکردم!!!
در این چند روز اتفاق های جالب افتاد!!! در این مملکت چه چیزای جالبی رخ میده!!! آقا این فتوشاپ هم کلی واسه خودش خداست ااا – عجب مدرکی جعل شده!:) ایوول!  لینک مربوطه رو ببینید! البته برای اون دسته از عزیزانی که خبر ندارن چی به چیه! – سیستم هر کی به هر کیه!!! بیش از این هم انتظار نمیرفت!!! البته! – لینک 1لینک 2
دنبال یه موزیک بودیم!!! بلاخره پیدا کردیم…! حسین تهی – شروین (راست میگن) می تونید از اینجا دانلود کنید و حال کنید! خیلی از لینک ها ف=ی=ل=ت=ر بود این نیست! – آهان کیفتیش هم توپه
دیروز یه لینک دیدم اتمی! یه رقیب پیدا شده برای روترهای سیسکو … و اون چیزی نیست جزء vyatta – vc4 به صورت open source و اینکه یه  دیسک زنده هست توی عمو گوگل بزنید vyatta  که اطلاعات تکمیلی رو ببینید! یا اینکه برید به سایت اصلی و یه ISO رو دانلود کنید(138مگ) و رایت کنید و اینکه کامپیوتر خودتون رو روتر یا سوئیچ کنید و تمامی دستوران رو پیاده کنید و بهتر جواب بگیرن!!! و جالب تر اینکه دستگاه های مجزای این شرکت کمتر از یه روتر سری 2800 معمولی تموم میشه با امکانات ه توپ … هنوز کمیش رو تست کردم هنوز کار داره ولی واقعا برای شرکتهای کوچیک یا تازه تاسیس که هزینه براشون مهمه خیلی عالیه… واقعا عالیه البته ظاهرا با هر 2 نوع 32 بیتی و 64 بیتی با هر نوع پردازنده INTEL-AMD-CYRIX هم کار میکنه! اینش توپه!!!
خوب بریم سره معرفی سایت … اکه دنبال دانلود برنامه از همه جور و همه رقم میگردین برید به این سایت – اون دسته از عزیزانی که عشق بیت تورنت دارن برن به این سایت آرشیو کاملی داره و اینکه به روز ه! –  فضای آنلاین میخواین (5 گیگ) از اینجا عضو بشین و برنامش رو بگرین (دلخواه) – این سایت هم ببینید!

دل روشنی دارم ای عشق  –  صدایم کن از هر کجای  بگو
پشت پرواز مرغان عاشق چه رازی است
بگو با کدامین نفس تا کبوتر سفر کرد
بگو تا کدامین افق میتوان تا شقایق قدر کرد
= خسرو خشکیبائی =

