ما اومدیم 🙂 بوق بوق… کارام سنگین ه …. یه پاور ه یه دستگاه دستم ه سوخته – قطعاتش هم پیدا نمیشه:( همش دارم معادل سازی میکنم!!! زدم به برق! 2 تا خروجی درست 3 تاش ولتاژ کمی زیاد! 2 تاش هم کار نکرد!!! ترکیده!!!!!  حالا باید یه فکری بکنم براش نمیشه! 🙂  – 2 روز پیش رفته بودم انقلاب خیابان نصرت غربی کار داشتم برای نصب یه سری تجهیزات! منتها جالب اینجا بود من انقلاب پیاده شدم فکر میکردم نصرت غربی همین سمت انقلاب – کارگر ه .. از هر کسی هم می پرسیدم همین رو میگفت!!! بعد من هی اومدم اومدم… انگار نه انگار… میدون توحید! اون ور خیابون نصرت غربی!!!!! همین میخواستم خودم رو بکشم! نشد!:) پاهام کلی درد گرفت!  این هم تجربه ای بود!
امروز چیزای جالبی دیدم!!!  یکی اینکه وب سایت مخابرات مشکل داره و سیستم امنیتی ه تعطیلی داره!!! که سیستم های امنیتی ازش ایراد میگیرن!!! این صفحه ممکن است به کامپیوتر شما آسیب برساند – خیلی حرفه ها… خوب از بس برنامه نویساش خدان!  کنترل دارن همه چیز رو… هر چی برنامه کنترل ه روی سایت نصب ه :D:D :D:D مسخرس… و مورد دوم جالب این بود.. شکی نیست که این شرکت»اسمش رو نمیگوئیم! قابل حدس زدن ه! »  جزء معدود شرکتهائی که و ایران رشد کرده!! اونم سیستم دولتی اما خصوصی اداره میشه! و البته تونسته به قول خودش 20 سال هم کار کنه! یه تبلغ ازش دیدم… گواهینامه ما یک معیار،یک اعتبار…!!  عجب!!! مثلا : سیسکو با اون همه عظمت و غولی اینجوری که اینا ادعا میکنن ادعا نداره!! بماند .. که از جینگول ترین تجهیزات تا خفن ترین همه سیسکو ه  یا فاندری یا redline یا .. همه هم made is usa ! تو جاهای دولتی اکثر امریکائی یا اسرائیلی ه!!! فقط مساخت اسرائیل ش رو میبرن!!:) :)) :)) باحاله!!! از بحث دور نشیم… من نمیدونم چی فکر کردن که فکر میکنن  اصلا برام قابل فهم نیست یعنی من نمیفهمم پس…! مثلا بری گواهینامه های بین المللی ه سیسکو رو بگیری هر جای این کره خاکی بری روت حساب باز میکنن!! تو همین ایران حتی تو همون شرکت که اینو تبلیغ میکنه!!! سیسکو رو میخواد این مهم نیست که مدرک دانشگاهی ش چیه!!! اینا رو میخوان  توی شرکتهای اینترنتی و شبکه ای!!! حالا من نمیدونم اینا چه فکر میکنن !! خیلی باحاله… من میخوام بدونم مثلا برم گواهینامه شما رو بگیرم حتی خوده شما هم منو بکار میگیری ؟؟؟؟؟ یا اینکه فقط اسمی ه برای شما – گول مالیدن! – کاری هم به هزینه ش هم نداریم.!!!  جالبه!
خوب بریم سره معرفی سایت ها 🙂 یه بخش ه برای خودش دیگه البته سعی میکنم بازتر و بهتر ش کنم …  اگر دنبال E-BOOK میگردین این سایت خوبه براتون… البته باید عضو بشین و خوب اینترنت هم سرعت دار داشته باشید! ای سایت هم هاست رایگان میده 250 مگابایت با 5 گیگ ترافیک همه چی هم ساپورت ه … در عین حال اینکه یه کنترل پانل هم داره توپ! این یکی سایت هم انواع و اقصام دیسک های بوت رو داره! » میتونن دانلود کنید و استفاده کنید » مسئولیت استفاده اشتباه و خرابی سیستم تون پای خودتونه بگم!»  این سایت هم wallpaper های توپی داره از دست ندین 🙂

سهم من این است سهم من آسمانی است سهم من پایین رفتن از یک پله پوسیده.. سهم من گردش حزن آلود باغ خاطره هاست و در اندوه صدائی جان دادن که به من می گوید که دستهایت را دوست می دارم… سبز خواهد شد می دانم می دانم
من پری کوچک غمگینی را می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در یک نی لبک چوبین می نوازد
آرام آرام
پری کوچک غمکینی که با یک بوسه می میمرد
و سحرگاه با یک بوسه به دنیا می آید

باز می گردم . همیشه باز می گردم.
مرا تصدیق کنی یا انکار ،
مرا سر آغازی بپنداری یا پایان ،
من در پایان پایان ها فرو نمی روم .
مرا بشنوی یا نه ، مرا جستجو کنی یا نکنی ،
من مرد خداحافظی همیشگی نیستم
باز می گردم . همیشه باز می گردم .

*** او بي نهايت است و لامكان و بي زمان اما به قدر فهم تو كوچك مي شود و به قدر نياز تو فرود مي آيد و به قدر آرزوي تو گسترده مي شود و به قدر ايمان تو كارگشا مي شود ***

