خوب…ما اومدیم دوباره! کارام سنگین ه! اصلا و رسما بیچاره گردیده ام… بلاخره دانلود ش تموم شد و من بسی لذت بی وصفیبردم 🙂 اونقدر که دنیائی رو سیر کردم:) هیجان زیادی داشت! 🙂 جالب بود خلاصه… یه سایتی پیدا کردم کلی خوفه 🙂 ندیده بودم! همه چیز توشه! البته و 100 البته تمامی لینک ها از دم rapidshare … امروز بعد از مدتها با دوست جون جونی تلفنی حرف زدم:) ااااا خیلی وقت بود.. هر چندسوال و جواب کامپیوتری ولی من بیشتر از اینکه صداش رو شنیدم خوشحال شدم… واین جواب دادن و سوال پرسیدن 29 دقیقه و 40 ثانیه طول کشید! بنده خدا اونم زنگ زده بود از بلاد خارج!:) دستت درد نکنه 🙂 منو کلی هپی کردی – کاربر خونگی!!!! اینترنت 2.0Mbps :(( مامان میخوام!:| نوش جونت…

ظاهرا و هنوز سیستم مدیریت wordpressدرست نشده! 😦 اصلا خوب نیست این هم از بدبختیشونه! چه میشه کرد! فعلا راه های موثر تری وجود داره… من نمی دونم تو کله اینا چیه!!!! مسخره س… سیستم wimax رو میخوام توسعه بدن از 512kbps تا 3.0 mbps!!! وقتی تو همه چیز رو فیلتر کردی میخوای توی LAN داخلی وب ببینی!!! خیلی فاز میده ها!!! بد میگن چرا فحش میدی!!!» با ادب باشیم! » به اینا باشه فکر میکنن اینترنت اینه که بری هی جستجو کنی چگونه امر به معروف نهی از منکر کنیم!!! والا باز خوبه سیستم های ماهواره ای هست! البته همونآفلاین ش کار ه منو راه میندازه! همون قدرش کفایت میکنه … سرعت 980kbps – 746kbps – 490kbps البته با 3 کارت مختلف..
بسی خوشحالم… آلبوم ه آقا داره میاد! » اشتباه نگیرین بابا» November 2008 Metallicaایوول:) بی صبرانه منتظرم حتی اگه تو عجب شیر هم سربازیم باشه میام تهران آلبوم رو دانلود میکنم … 2 تا دمو از آهنگ ها شنیدم فضا بود:) ..
چندوقته رفتم تو فاز ه بیخیالی …. نمیدونم خوبه… قبلا هم تو فکر یک سایت بود کهبا سیستم مدیریت wordpressیا مواردمشابه مدیریت کنم! کو… همت! عملا یعنی همین! همه چیش رو هم تقریبا تویسیستم خودم پیاده کردم… زورم میام یه domain o host برم بگیرم! البته عمرا ازاین شرکتهای وطنی !!! و.. بگذریم! البته به جزء 2 تا شون!!! که میشناسمشون…:) دقت کرده باشین یکمی مثلا البته سیستم وبلاگ روتغییر دادم… فعلا چند تا سیستم خبر رسانی توش ه.. RSS معروف شده به «خوراک» 🙂 باحاله اسمش! چیز ه خاصی نیست

دیروزیه چیز ه خوب دیدم در این اینترنت و راه اندازی ه 2 پاور برای یک سیستم !… ترکیببندی کابل ها و همچنین نحوه ساخت! نیاز ه فوری است – عملا وقتی دکمه سیستم رو زدیو روشن کردی 2 تا پاور با هم روشن میشن و خوب نتیجه برق بیشتر مصرف میشه! خروجیهای بیشتری داری… اطمینان کارکرد بالاتر! … البته فعلا باید یه فکر به حال اینپاور بکنم این صدای فن ش منو دیووانه کرده!!! مدار ه کنترل کننده گذاشتم براش یعنیداشت یکی دیگه هم من گذاشتم!!! فن رو هم بهترین خریدیم گذاشتم باز هم خره!!! ایضافن ه پشت کیس! برق ها هم خروجی هاش هم درست ه … باید بیوفتم به جونش!!! …

دیشب در همین اینترنت چیزی دیدم که حتما درستشمیکنم البته از دیدها مخفی خواهد بود تا کاملا و صحیح ok
ok بشه بعدا نمایش میدیم… شاید هم بشه ازشکسب درآمد بکنم 🙂 سخته ساختش ولی فوق العاده اس…

خسته ام – خیلی… تنهائی داره لهم میکنه… اماشاید صبر کردن بهترین باشه – نمیخوام خودم رو به زور بندازم وسط باید حساب شده باشه همه چیز دلم نمیخواد الکی کسی رو دوست داشته باشم… هیچ وقت!

اون دسته از دوستانی که از آنتی ویروس و خدای NOD 32 از هر نسخه و اعم از 32 و 64 بیتی استفاده میکنن میتونن برن این سایت و هر روز username & passwordبرای آنتی ویروس شون رو بگیرن بهتر از اون کرک هاست که خودشون هم تروجان ه!!! محض اطلاع! حال خود دانید ما اطلاع رسانی کردیم!
این سایت هم wallpaperهای توپی داره.. هر اندازه هر کیفیت هر مدل همه زنگ!!! 🙂

