سلام من اومدم 🙂 آقا ما قرار بود زود زود آپدیت کنیم نمیذارن! یعنی عملا این ISPهای بیچاره که مجبورن همه چی رو هی محدود محدود محدود!!! اه اه… اون وبلاگ هائی هم که توی ایران سرورهاش هست که از 24 ساعت 72 ساعت توی کنترل ه! دست از پا بالا و پایین بری بسته میشه! بدبختی ه دیگه ظاهرا بلاگر و وردپرس برای لاگین شدن ارتباط رو از سرور قطع میکنن! این هم از بدبختی شونه! اما در راستای تکنولوژی های بالا و اینکه ما کلن خفن هستیم و اینکه این عمو گوگول هم فرطی کمک میکنه… راه حل هم اتمی زیاد است!:) پس عملا عمرا و ما لاگین میکنیم و مدیریت بر وبلاگ محترم:) .. خوب چندین خبر داریم..

بلاخره… بازی محبوب آمد…:) DEVIL MAY CRY 4 و از اونجائی بنده دیگه بازی یا برنامههائی که در ایران پک میشن رو به هیچ عنوان به دلایل .. سانسور/تروجان/ویروس/ ناقصی/ خرابی/هزینه اضافه و موارد این چنینی دیگه خرید نمیکنم دانلود داریم میکنیم!:) 8.47 GB هست… عملا 2 تا DVD 5 یا 1 عدد DVD 9 … 🙂 که به 38 عدد تکه 200 مگابایتی تقسیم شده و همین جوری دانلود میشود از سایت rapidshare … عزائی بود برای اینکه باید 1 دونه 1 دونه دانلود بکنی و اکانتی هم نداشته باشی!!! تحریم و اینا هم که هست! ولی بلاخره توانستیم اکانت خریداری کنیم.. ایول با همون قیمت اصلی سایت! فعلا 1 ماه ه… اگه خوب بود که 1 سال ه میگیرم! 🙂 لیست دانلودی زیاده…
متاسفانه 320 گیگ هارد رو عملا پر کردم!!! و اینکه هر 10 روز 30-35 تا DVD رو پر میکنم و نگه میدارم و هارد پر و خالی میشه!!! واین اصلا جالب نیست! موندم برم یه هارد اکسترنال از این 2 ترابایتی ها بگیرم با اون رخ فوق العاده ای که داره یا ااینکه برم یه 2 تا هارد 500 گیگ ی بگیرم بندارم بغل این! موندم …! فعلا به اندازه 44 گیگ خالی کردم… یکمی هم آروم گرفتم کمتر دانلود میکنم یعنی سیستم دانلود ماهواره ای تعطیل! تا یه فکری بکنم

3روز پیش یهو رفتم یه ماجول وایرلس گرفتم:) DLINK! بد نیست! یعنی اون کاری که من میخواستم رو میکنه!!! تمام ماجول های طرف رو بالا و پایین کردم تا یکیش MAC ه باز نشده داشت!!! و پلمپ بود..:) مک دست نخورده برای من فوق العاده مهم بود… فعلا در مرحله تست بود و درست کار میکرد:) بیشتر قراره از این ماجول برای کارای Security استفاده بشه:) البته شاید بچه بدی هم بشم!:) دیگه ناسلامتی از وقتی wireless اومد توی ایران بنده کلم توش بوده تا الان … از ریز و درشتش کار کردم… مو از ماست:) تا اونجا که یادم ه تجریه 6-7 ساله باهامه… در این مورد البته!:)
چند وقت ه من ازش نمی نویسم.. یادمه چقدر کل کل داشتیم… اه.. بابا پاشو بیا دیگه دلمون پکید… امروز عکسات رو نگاه میکردم… کلی خوشکل فرما شده بودین!! البته بودین ااا ولی خوب:) دوبل بود! 😀 .. همکنون منتظر Contact ه شما هستیم! شماره حساب هم نداره!:)
این چندروز بنده بودم راننده شخصی 🙂 بماند کارای خودم… تا 4-5 صبح بیدار موندن!!! البته شده از اون وری!! امشب بیخیال شدم! مقداری حرف زدم… با کسی که فکر میکنم یکمی بد آورد… اما داره خودش رو جمع میکنه:) میدونم میتونه… / الان هم دارم این بلاگ رو مینویسم… تا بعدا برم سره پروژه ها!!:( 10 مرداد رو عشق است! و من رسما نمیتونم تحویل بدم!!! یکیش نصفه میمونه… چی میشه این 2-3 روزه یهو 80% کار بره جلو!! از 20%!!:) 😦 من می تونم.. مثل همیشه

متال باشیم!:) 😀

اینگونه است که نوری آرام بخش از انتهای تونل
به سویت می آیدکه برای بودن می آید
برای بودن….

