آمدیم… عزیزان بنده زنده میباشم… قرار بود ما زود به زود آپدیت کنیم اما نشد که بشه! 😦 به هرحال مینوسیم ببینیم چی به چیه… اصولا زندگی با windowsx64 چیزه خوفیه… البته کلاX64 چیزه خوبی است! البته یکمی با درایورهای x64 ی هم مشکل سازه! Pocket PC & Printer`s & WEBCAM & DVBs Card 3 تا کارت DVB و چاپگرها و کامپیوتر جیبی ok شد همه اما این webcam درست نشد که نشد!! عمرا اصلا… به هیچ راهی هم نفهمید که نفهمید!!! یکی هم منو کشت! کشتم کشتی کشت!! :)) به خدا کار نمیکنه!!! باید برم یکی بخرم… میخوام برم سروقت ه Logitech دوربینهای خوفی داره:) البته پولش هم خوفه!!! 😦

این کامپیوتر امروز اولین بارش بود که نزدیک ه 8 روز روشن بود به طور مداوم و آخ هم نگفت من چندساعت به چند ساعت چک کردم دما همه چیز میزون … دانلود توپ 🙂 البته هنوز آزمایش نهائی مونده… البته اون کامپیوتر قبلی نگون بخت بعد از 40 روز یهو با یه اتصالی power البته پاور از یه شرکتی بود که مثلا ادعا داره! جالب ترش میدونی چی بود! اینکه 3روز بود گارانتی پاور تموم شده بود و بد هم ترکید!!!! به ملکوت رفت و من بیچاره شدم! از هر نظر اما… این یکی بچه ی خوفیه 🙂 فکر میکنم… تا به الان هم به همین لطف x64 بازی درنیاورده! 🙂 به فکر چند تا هاردم! یه نظر بدین اگه متوسط روزی 15 گیگ دانلود باشه من باید چه هاردی داشته باشم که م م م اقلا 3 ماه دوام بیاره!!!؟ 3 تا هارد 500 گیگ! 🙂 چه لذتی! 🙂 آقا ما میخوایم یه UPS بخریم اقلا برای 2 ساعت بی برقی جواب بده! جنس خوب میخوام،راهنمائی برای چه مارکی؟ازکجا؟تخفیف هم بده!

تنها شدم…تنهاتر از همیشه آخریش امیر بود رفت بوشهر…….سربازی همدان – بوشهر – زنجان-شمال و من موندم تنها! ما هم میریم 🙂 منم مهر میرم تا تموم بشه و راحت… بریم کیو کیو بنگ بنگ… 😛 🙂

نمیدونم چرا یکمی گنگ شدم نبودم اینجوری/ برام خواب نیستا یکمی بی مفهوم شده شاید بخاطر این ه که خیلی اوقات تو تنهائی خودم غرق میشم – بعضی اوقات دلم نمیخواد ازش بیام بیرون! عملا بلاکه کامل شدم….. کی میخواد با یه اردیبهشتی 2 کله سر و کله بزنه؟ شاید هیچکس…

ذهنم میسوزد…خاکسترش پیداست / غمی بامن است و لبخند تلخی که باید داشت / آغوشی نیست که آرام بگیرم / نفسی است برای تنفس اما جانی ندارد…

