خوب ما اومدیم 🙂 بعد از چند روز تقریبا خلوت شدیم… بنویسیم که خبر زیاد است اتمی 🙂 خوب… از چندین کاری که دارم بلاخره یه 2-3 تاش رو به پیشرفت گذاشت و تقریبا تموم شد…خوشحالم چون تونستم و خدا رو شکر 🙂 یه مدتی بود این ویندوز ما کمی بالا و پایین در آورده بود برای خودش! ظاهرش سالم باطنش داغون! تصمیم به تعویض گرفتیم رفتیم سروقت ه win xp sp3 … نصب شد! بعد از 2 روز پاک شد! عملا به نظر من کارائی نداشت! پایدار تر بود! ولی از خیلی از جهات بد بود! متاسفانه ایراد های سخت افزاری !!! و Dumping RAM اونم پشت سره هم! خطای کارت گرافیک با اینکه من عملا آخرین درایور ها رو هم برای نصب دانلود کرده بودم و نصب کردم! ولی باز همون آش و همون کاسه!!! چند روز پیش پیش عزیزی بودم که یه لپ تاپ Gateway گرفته بود از امریکا و توپ لذتی بردم از اینکه باهاش کار میکردم جالب قضیه اینجا بود! که کمپانی سازنده نسخه اورجینال ویندوز ویستا از نوع 64 بیتی رو به صورت مجانی نسخه Ultimate بر روی هارد دستکاه بصورت ایزو خاص گذاشته بود! منم ازش یه ایزو گرفتم ریختم روی DVD :)) خلاصه ویندوز اورجینال چیزه دیگری می باشد! خلاصه سریال هم از پشت نوشتم … کار ه اون بنده خدا رو هم انجام دادم و دیگه با قلبی مطمئن رفتم خونه بریم بترکونیم…:) الان من کلی خوشحالم… ویندوز 64 بیتی sp1 اورجینال با سریال قطعا معتبر و از همه مهمتر نسخه ultimate 🙂 تمام درایور های 64 بیتی رو هم دانلود کردم مثل بچه ی آدم و با سرعت ه بالاتری نسبت که نسخه 32 بیتی واقعا سریعتر کار میکنه ما که خوشحالیم 🙂 البته پردازنده هم شرط میباشد که 64 بیتی است! و فقط اینتل 🙂 – متاسفانه تکنولوژی جدید که میاد قدیمی تر ها زیاد خوب نیستن! ویستا هم جزء همین دسته هست… با اینکه عملا ویندوز ویستا چیزه جدیدی نداره و منتقدین فروانی هم داره اما باید قبول کرد وقتی با یه اینترفیس جدید کار میکنی کار کردن با اینترفیس قدیمی برات راحت نیست! وقتی می بینی سیستم واقعا بهتر کار میکنه سخت افزار ها کمتر هنگ میکنن و اینکه بهتر هم جواب میدن چرا باید رفت سر وقت XP؟ قبول دارم اشکال اولیه این OS رم بسیار زیادی ه داره استفاده میکنه .. پردازنده کارت گرفیک باید قوی باشن وگرنه بجژ اینکه برای طرفی که استفاده میکنه کند و اعصاب خورد کن چیزه دیگه ای نداره!! واقعا هم نداره! ولی در کل راضیت میکنه وقتی میبینی همه چیز خوب کار میکنن حتی راقب تر میشی یکمی هم خرج بیشتری رو انجام بدی متاسفانه جنس با کیفیت وارد بازار ایران نمیشه واقعا هم نمیشه تک و توک چند تا برند خاص رو میبینی اما به نظر من اینا هم الکی ه! و فقط پول بیشتری رو میدی اما همون کارائی امان از یه ذره بهبود! ولی خوب اینجا ایران است و ما هم در ایران زندگی میکنیم!!!

چند روز پیش.. خبر آمد در اینجا دانشگاه زنجان …چه مللکتی شده توپ:) میخوای اخراج نشی… آره! ایوول! سیستم هم که قربونش برم خیلی LOVEبوده!!! … به هر حال میتونین لینک فیلم رو دانلود کنید یا از طریق یوتیوب مشاهده کنید (البته ممکنه فیلتر باشه) ببینید!!! بدک نیست! قیافه آشفته معاون دانشگاه جالبه… 🙂 هنگ ه کامل!

فایرفاکس ی های عزیز بشتابید که نگرانم!! 🙂 Firefox 3.0 Final بعد از چند نسخه RC Series اومد 🙂 بجنید دانلود کنید از دست هم ندید… IE(internet explorer) رو 4 میخ کنید بندازید انباری!:) راحت … زود دیر میشه 🙂

خوب ما فعلا بریم… یکمی کار دارم.. و امشب بازی اساسی فرانسه – ایتالیا – بازی خفن بید…اساسی… نگرانم …خوش باشین … سعی میکنم زود زود آپ کنم… از یه ورد پرسی نیازمند کمک میباشیم برای این وبلاگ… هر که دست خیر داره بسم الله… کامنت بذارین… و جزء توکل به تو که همه وجودم از توست و لبخند رضایت بر لبانم از توست و تو بزرگی به اندازه بزرگی عالم و نزدیک تر از نفس به من…

