ما اومدیم… این چند روز تعطیلی هم برای خودش عالمیه اا 🙂 … البته من بیکار نیستم تقریبا! ولی خوب… امروز عصر با پسردائیم زدیم بیرون … آرژانتین… ولی عصر .. درکه… تجریش… نیاوران … بیلیارد(حیف که کم بود) شام..(لاوین) خوف بود همه چیز… چند وقت بود اینجوری با هم بیرون نرفته بودیم… نزدیکای 11:10 دقیقه بود رسیدم خونه… خسته ام اما خوبم.. دارم یه موزیک از David Gilmour گوش میدم.. در حد تو مغزی:) یه گیتاری میزنه … گریه آدم درمیاد لعنتی… 🙂 … فردا به اندازه ی موهای کلم کار دارم… خودم موندم چجوری جمعش کنم… الان خواب چیزه خوبیه… اما منتظرشم.. شاید بیاد…:)

سرعت اینترنت م اومده بود چند روز پایین! زیر ه 10KB ! مسخره س… مخابرات پاس میده به شرکت ه مربوطه شرکت ه مربوطه پاس میده به مخابرات… خوبه ما خودمون قبلا تو همین مدل شرکتها بودیم ! ماروسیاهکاری میکنن! والا البته خدا رو شکر من تو قسمت ساپورت نبودم…که هی بخوام بگم مودم رو خاموش کن روشن کن فلان کن…! مسخره س و جواب های احمقانه…!!! خوب شاید واقعا یکسری از افراد ندونن! چی به چیه! میاد به من میگه مودم رو فلان کن … اینجوری اونجوری! بابا وقتی دارین کیفیت داغون میدن چونه زدن نداره!!! چرا هی گیر میدی به مودم من .. شعور در حد ه اتم! شرکت در حد خدا… ICP-PAP-ISP هر چی مجوز بوده ردیف کرده … تو 3-4 تا دیش اینترنت نداری!؟ تنها backbone اینترنت شما از مخابرات ه!؟ سیاه کاری تا این حد!!!؟ جالب قضیه اینجاست وقتی میگم الکی مودم رو ریست کردم یا خاموش کردم تنظیمات رو مجدد انجام دادن میگن آهان الان درست شد!!! واقعا نا…. بگذریم… زندگی مگه جقدره که من بخوام هی حرص این مسخره بازی ا رو هم بخورم! … توی ایران که هر شرکتی اومده قارچی! تندیهم میگه اینترنت ما در حد خدا! نمونه جالب بزنم براتون… اینترنت درکشور هلند تا اونجا که میدونم 1 شرکت ه!دقت کردین 1 شرکت! اینترنت زیر 512kbps هم نمیده! قیمت هم…فکر میکنم برای 2mbpsش ماهی 15 یورو میخاد! قدت کنید برای 2Mbps!!!!!!!!!!! حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو:) خوبه… همون اینترنت 56kbps رو ما باید باهاش بریم نخود نخود هر که رود خانه خود! هی…… بگذریم.. 🙂

شنیده ها حاکی از آن است که ملت ایران خیلی عزای عمومی گرفتن ، تهران خلوت شده … شمال شلوغ! هیات عزاداری شمال تهران… پیش به سوی ویلا:) …ملتی که تا یه تعطیلی 2-3 روزه دارن میزنن بیرون چون هیچی نیست… توی پایتخت به این گندگی… شنیدم یه بنده خدائی رفته 8 شب رفته 3 صبح رسیده… جاده رو بچسب:) اینم از چند روز تعطیلی….

دلم می خواد با خودم یکمی فکر کنم… روحی داغونم… و جسمی خسته….. در اندیشه ی کاری هستم بزرگ….

از نامم خوشم مي آيد آنگونه كه تو مي خواني ام .از اسمم راضي مي شوم وقتي تو صدايم مي كني .

