من زنده ام 🙂 خوب یکمی خیال راحتی… 🙂 این چند وقت فقط و فقط حس نوشتن نمی اومد نمیدونم چرا! چند روز پیش با امیر پسر دائیم زدیم بیرون … چقدر خندیدیم.. حیف رفت! دلم خیلی تنگ شده بود واسه بیرون رفتنا و خندیدن ها حرف ها درددل کردنها! جفتمون البته… دوباره رفت.. فکر کنم تعطیلی هائی که توی خرداد هست بیاد.. امیدوارم.

تصمیم گرفتم برم مو ها رو بزنم … 🙂 همین جوری با قیافه ای جدید… شنبه 1 شنبه این کار و میکنم… 1 تیر باید برم نظام وظیفه … ببینیم خدمت چه می شود! البته من توی هفته قبل رفتم فرم اعتراضی زدم که غیبت این جانب بخشیده شود و من بتوانم کفالت پدر را بگیرم اما وقتی نوبتمان شد یه جناب سرهنگی به ما افتاد اتمی! از این بنده ی خدا من 2 چشم دیدم و یه بینی! و لبی که به زور معلوم بود والباقی مو! بله «مو» این بنده خدا انگاری در داخل مو فرو برده بودنش! البته آدم خوبی اومد و خیلی خوب باهام حرف زد و تنها راه کفالت رو در حین خدمت اون هم تحت شرایط خاص عنوان فرمودند… من هم گفتم مرسی… چک و چونه هم نزدم… تا 1 تیر که برم نظام وظیفه ببینیم دنیا دست کیه!

3-4 روز پیش اظهارات بسیار پر بار و بسیار شگفت انگیزی رو از وزیر فناوری اطلاعات افاضات فرمودند که میتوانید در این لینک ببنید! البته نکاتی هم باید گفت! ایشان در اتاق نشسته اند مثلا میزنه http://www.yahoo.com یهو فرطی باز میشه من نمیدونم چه توهمی دست میده که فکر میکنه الان یهو باز شد با 56 کیلوبیت باز شد! و مثلا 1056 کیلو بیت نبوده!!! نمونه جالب تر اینجاست مثلا میری یه کتاب در مورد پیکربندی روترهای سیسکو دانلود کنی مثلا 20 مگ حداقل! دوستان اهل فن میدونن من چی میگم با 56 کیلوبیت جناب وزیر محترم تو میتونی دقیقا 2 ساعت و نیم معطل بشی که این کتاب دانلود بشه به شرط اینکه عمرا صفحه رو باز کنی! یعنی بری مثلا واسه خودت هی my computerت رو باز کنی یا my document رو!!! آهان 2 ساعت و نیم خط تلفن ت اشغال شده!!! تا این لامثب دانلود بشه تو بتونی یه حرکت مثلا مثبت بکنی! به لطف مثلا ابیته اینترنت پرسرعت هم یکمی دلت رو خوش کنی که سرعت رفت بالاتر… در انگلستان اینترنت 100 مگابیت به کاربران ارائه میشه! در شیکاگو و سانفرانسیسکو گوگل اینتر رایگان وایرلس 512kbps و بالاتر (چون سیستم shareه) ارائه داده میشه در سنگاپور کاربران میتونن با ماهیانه 10 الی 12 هزارتومن خودمون اینترنت 24 مگابیت داشته باشن!!! و ماهیانه 24-25 هزارتومن خودمون باز 70 مگابیت! و ما هنوز به دنبال اخ جون اینترنت پرسرعت داریم 128 kbps بزن بریم فضا !!! و شرکتهائی که اینترنت پرسرعت میدن … عکس موشک و فضاپیما و قاره پیما و… میکشن بزن بریم اینترنت! تنها حسن مفیدش این میشه با این سرعت لاکپستی فقط خط تلفن لعنتی اشغال نمیشه که هزینه هات چند برابر بشه! همین! البته این شرکتها هم تقصیر ندارن مجبورن! واقعا مجبورن شاید برای ادامه حیات خودشون … وزیر هم تقصیر نداره! وقتی میگن ما باید روی همه چیز اینترنت کنترل داشته باشیم مثلا!!!!!!!!!!!!!!!! همین میشه… بگذریم این بحث فقط و فقط اعصاب آدم رو داغون میکنه چیزه بهتری هم نداره! فکر نمی کنم … حسن خاتمه این حرفها…. چشم ها رو باید شست جور دیگر باید دید….

خوب، توی نوشته های قبلیم موضوعی بود به اسم «انسانهای بی هویت» ظاهرا تشریف فرما شدن و خوانده اند البته اینکه خودش خونده باشه خیلی کمه … عملا اون یکی طرف گفته یا براش گفته مهم نیست! اما… قطعا اینکه شما فکر کردی قضیه تموم شده و کلی برای خودت خوشحالی کردی نخواهد بود… هر چند من آدمی نیستم که بخوام سیستم انتقامی بگیرم… و اون نوشته رو هم فقط و فقط به احترام مردونگی تغییرش دادم و بس ، هر چند اون برادر عزیز که داداشی منم هست خبر نداره چی به چیه جریان (شاید هم داره) ولی مطمئنا و قطعا بی راحتی از این موضوع نمیگذرم… چرا… چون من هیزم تری به کسی نفروختم… به کسی هم بدی نکردم ظلم هم نکردم بی آبروی برای کسی هم نکردم! هر چی بودم و هستم و دارم برای خودم هست و بس! و قطعا من پیگر قضیه خواهم شد حتی در سطوح بالا.. مطمئن باش..شک هم نکن

توی این 3 هفته که سیستم دانلود بود چیزائی پیدا کردم توپ… 1. لینک تمام فیلم های چارلی چاپلین به صورت مستقیم و کیفیت اولیه اورجینال و اینکه تقریبا یکسریشون نیست! و حدود 6 گیگ میشن و حدود 25 گیگ موزیک و برنامه 10 گیگ سیستم عامل لینوکس و ویستاx64 – 15 گیگ فیلم DIVx قربون emule & bit totrent 🙂 1 گیگ کتاب نایاب کامپیوتری 2-3 گیگ هم چرت و پرت! زدیم تو کار ه گیگ داداش:) لذتی است… البته نه اینکه من بیکار باشم اینقدر!!!!!! عمرا! من تنها کاری که میکنم اینه که لینک میدم یا اتوماتیک میگیره! و این کامیپوتر بیچاره من که آخ هم نمیگه… هی کار میکنه از 8-9 صبح تا 3 صبح بعدش! ایوول


بحثی فعلا نیست .. دیروز رفتیم سره خاک ه باباجون… 5 سال مثل فر فره رفت… عمری ه که میره مثل باد!

