ما زنده ایم 🙂 خوب و عالی … البته یکمی زیاد خسته! 4-5 روز پیش رفتم جمهوری قسمت لوازم الکترونیکی دنبال تجهیزات لیزر بودم … پیدا هم شد اما اون طیف ی که من میخواستم وجود نداشت! متاسفانه با 2 مدل پایین تر و لیزر قرمز «» من لیزر آبی میخوام و بنفش » نزدیک 500.000 تومن پیاده می شدیم! البته اون طرفی که باهاش صحبت میکردم میگفت میتونه بیاره برام ولی 1میلیون و نیم! آب میخوره! منم قیمت داشتم 800-900 تومن.. حالا یکی از برو بچ رفته دبی»سواحل خلیج فارس» گفتم یه آمار بگیره قیمت مناسب پیدا کرد بیاه که فوری نیازمندیم. نمیدونم چرا ولی مصرف آب خوردنم به طور قابل ملاحظه ای رفته بالا!!! توی 2 روز فکر میکنم 4 یا 5 بطری آب معدنی 5/1 لیتری رو نیوش میکنیم!

از دوست جون خارج از ایران چند وقتی ه که من خبری ندارم یعنی اصلا هیچی! چون آنلاین نیست جواب ایمیل هام رو هم نداد! نمیدونم چی شده! امیدوارم براش اتفاق بدی نیفتاده باشه.. همین

2روز پیش دریک حرکت بسی توپ رفتم برای بچه ها مایتور LCD گرفتیم.. 🙂 17 اینچ خوشکله «طراحی بدنه» از نوع سامسونگ… با 15 تومن زیر قیمت اصلی! 🙂 وقتی بازار و داری خوبه دیگه 🙂 یه خستگی ه بدی توی وجودم ه… دلم مسافرت میخواست اما هنوز که جور نشده! برنامه سربازی بطور کامل معلوم بشه حتما ردیف میکنمش…

و تنهائی و باز هم تنهائی…

اگه دوست داری با من ببین با من بخند یا اگه دوست داری من با تو ببینم و بخندم…

