ما هستیم 🙂 زنده به نفسی که هست در این شهر تهران… امروز ذهنم کمی مختوش ه! نمیدونم چرا! امروز صبح رفتم نظام وظیفه 1 مهر تاریخ اعزام زده برام! نمیدونم چه سیستم ه! به هر حال فردا باید برم نظام وظیفه ببینم برای کارای کفالت چه کارائی میتونم انجام بدم..

.بنا به دلایلی تیکه ای از مطالب پاک شد.. و تنها و فقط 1 دلیل بیشتر نداشت… / همون قدر که عصبانیت یه اردیبهشتی وحشتناک ه 2 کله اش بماند… صبرش هم وحشتناک زیاده… و هیچ چیزی توی این دنیا نمیتونه آرامشی رو که من دارم و بیشتر و بیشتر دنبالشم رو بهم بزنه حتی بدترینها هم نمیتونه کاری کنه که من عکس العمل بدی داشته باشم چون توی ذاتم نیست… شعور آدمها توی ذاتشون هست! همین …

امروز در یک حرکت در طی ه 6 ساعت 9 گیگ دانلود داشتیم 🙂 یعنی لذت زندگی – البته بگما یکمی نویز داشتم .. یه باگی هم پیدا کردم از یه برنامه اینترنتی تحت شبکه! یه تحول عظیم ه 🙂 توی چند تا سایت امنیتی هم جستجو کردم اما دیدم خبری هم اونجا نیست! البته من خیلی اتفاقی به این قضیه رو پیدا کردم… روی 90% پلان سیستم ها اعمم از لینوکس و ویندوز سرور جواب میداد 🙂 ایوول… حالا بایدروشهاش رو بالا و پایین کنم… درصورتی که خوب بود میگم اینجا😀

من از اینترنت adsl و sat eutelsat W6 & W3 استقاده میکنم ، توی این سایت های hardware & network چرخ میزدم مودم adsl رو حالت over clocking بهش میدیم 🙂 مودم منم که Levelone 3460A هست هم جزء همین لیست ه… البته ظاهرا باید مودم باز بشه و یه کارائی روش انجام بشه که خوب گارانتی میره! حالا باید دید دارم وسوسه میشم:)

سرم یکمی هم درد میکنه… نمیدونم چرا!:( فردا هم دوباره باید برم نظام وظیفه……….. 🙂 اخبار متعاقبا اعلام میشود….

پاورقی: نمیشد جاش رو خالی گذاشت…

