سلام.. اومدیم… این چند وقت اینقدر مهمون اومد… رسما بیچاره شدیم!:) البته خوبه من همیشه مهمونی رو دوست داشتم چه بریم مهمونی چه مهمون بیاد! البته خوب عید امسال dualبود! 🙂 فکر کنم آخراشه … امروز چند تا ضدحال اساسی خوردم یکیش که خیلی حالم رو گرفت!:( تعریف میشود… صبح امروز یعنی 5 شنبه ساعت 2 صبح! یهو سیستم من شروع کرد به بوق زدن!!! یهو هم هنگ کرد! 🙂 😐 اولش فکر کردم قاطی کرده! بعد که بوق زد و بوق مرگ cpu!!! لرزه به اندام اینجانب افتاد! 😦 نه… سیستم رو بعد از 10 دقیقه روشن کردم اومد بالا! وقتی با برنامه سنسور های هوا رو چک کردم دیدم بله!!!! دمای cpu روی 74 درجه است!!! وقتی کیس رو باز کردم دیدم این فن ش در حال ه مرگ ه ! نیم دور به زور میزنه! هنوز نفهمیدم چرا اینجوری شد! هیچی خلاصه خاموش شد سیستم و صبح رفتم پایتخت و یه فن خریدم Cooler Master فن بزرگ و بی صدا 🙂 35 چوق دادیم!:) 😦 البته فن اورجینال ه خودش مثلا بوده 15 چوق! بماند من خریدم و اومدم رفتم خونه » تا اینجا شوک اول و دوم!» بعدش رفتم باز کردم دیدو واسه خودش چه تشکیلاتی داره! یهو در حد داد زدن رفتم! نه کل سیستم رو باید باز کنم! 😦 «شوک سوم» این مدل فن ها یه سری پایه هم داره که به پشت مادبرد پیچ و مهره میشه! 😦 فن ی که میشد توی 10 دقیقه بست من 1 ساعتی کلنجار میرفتم باهاش:( آخه توی کیس تا خر خره پر بود!:( بعدش هم اینکه من با یه نظم خاصی چیندمشون .. همش رو از اول مجبور بودم درست کنم:( حال گیری بود خلاصه… وصل کردم و سیستم روشن اومد بالا 🙂 cpuسالم:) هوررا رفتیم اینترنت و یکمی هم تست کارت DVB که سالم بود ظاهرا همه چیز ایووول! اما رفتم اینترنت لیست قیمت این مدل فن ها رو دیدم 30 چوق قیمتش بود! و رسما من 5 چوق اضافه دادم 😦 البته مثلا ماله من گارانتی داره! به چه دردی میخوره وقتی که یه چنس فقط 1% احتمال داره تو 1 سال اول خراب بشه! اونم چی قطعه ای از شرکت Cooler master که عمرا! تا 2 دوسال اول آخ بگه… ولی خوب منم مجبور بودم سیستم عملا نداشتم! همه چیز لنگ ه یه فن! خیلی باحاله ها… «اینم شوک چهارم»

من به خنده ی تو دلم بستم و تو به من پشت کردی – پشت نکردی بی محلی میکنی… هی یه کاری هم میکنی که فاصله بگیری… دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم من مرغ اسیرم به تو چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد با آن دل گریان به تو چه نویسیم ….دورم ز تو…

پ.ن: بنا به علت و تصیمی که برای «همیشه» گرفتم یکی از پست هائی رو که زدم رو پاکمیکنم ویرایش کنم این بهترین و درست ترین کار ه ممکن بود 🙂 و باید با خودم کنار می اومدم…

