هووووووم 🙂 سلام… من اومدم.. خوب اول اینکه عید مبارکی 🙂 هر چند ما امسال تقریبا هیچ جا نرفتیم… میگم تقریبا چون ما خونه 2 تا مامان بزرگ هامون رفتیم البته بدون مامان و بابا! 😀 هم خوب بود هم بد! تجربه ای بود برای خودش 🙂 2-3 روزی ه سرعت اینترنت م تقریبا 3 برابر بیشتر شده 🙂 من کلی خوشحالم اما نمیدونم چرا زیاد شده! من هم از خدا خواسته! :)) 😛 – این چند وقت ما بیشتر از معمول مهمون داشتیم 🙂 البته این بماند که بابا خوب بزرگتره و میان به دیدنش ولی امسال تا به الان بیشتر ه – اون کاری رو که میخواستم انجام بدم رو کردم 🙂 برای یکسری از دوستان محدود و واقعا عزیز فرستادم براشون و امیدوارم سال خیلی خوبی رو شروع بکنن واسه یه عزیزه عزیز تری هم 2 تا فرستادم نمیدونم دید یا نه – سال 87 رو بیشتر دوست دارم نمیدونم چرا! شاید چون توش عدد 7 داره 🙂 امیدوارم خوب باشه و اتفاق های خوبی پیش بیاد – سال 86 تقریبا برای من هم صعود بود هم رکود 50-50 🙂 – این خیلی بده که بخوای به روی خودت نیاری که یکی رو بخوای و اینکه به روی خودت هم نیاری و عادی رفتار کنی در صورتی که چند روز باهاش حرف نزدی… بگذریم فقط دلم براش تنگ شده… اینم چیزه مهمی اصلا نیست!!!!!!!!!!!!! 😦 :(( – یکسری رفتم فیلم گرفتم بیشتر از 80% شون کمدی کلی خندیدم تا به الان… 🙂 البته آخریش دیشب ساعت 2 صبح بود! که نزدیگ بود همه رو از خواب بلند کنم!:) – از 29 اسفند سال پیش تا الان دارم روی لینوکس کار میکنم … یعنی دوباره هوس کردم نمیدونم چه چیزی داره هی این کرنلش رو بترکونی دوباره از نو بیاریش بالا و درستش کنی :)) البته این دفعه چون اینترنت ADSL شده راحت باهاش میرم اینترنت چقدر هم خوب کار میکنه 🙂 من کلی تو لذتم … باید یاد گرفت در کل خوبه … البته من توی لینوکس ادعائی ندارم… واقعیت خیلی چیزائی که یاد گرفتم تا حاصل دسترنج دوستان بوده یا لطف اینترنت!:) به هر حال خوبه حرکتی میکنم لنگ نمیشم خیلی! – امروز توی اینترنت یه Screen saver باحال پیدا کردم بعد از مدت زمانی که تعریف میکنی یهو صفحه مانیتور شروع میکنه به سوختن!!! و شعله آتیش و صدای سوخت میاد خیلی جالبه 🙂 ایده فکریش خیلی خوب بوده… این مدلیش رو ندیده بودم … تقریبا سیستم خیلی قوی فلان مدل هم نمیخواد 🙂 لینکش رو میذارم دانلود کنید 🙂 برنامش هم Free ه 🙂

..

پ.ن: شیرین مثل چشمات – رفیق مثل قلبت – تلخ مثل دوریت…


