من خوفم 🙂 بابا بلاخره اومد توی بخش! 🙂 فشار خونش برای اولین بار در تاریخ شد 11 روی 7 !!!! ایوول کف مرتب! 🙂 😛 😀 – خوب یکمی خیالم راحت شد … حالا یه 2-3 روز دیگه میاد خونه 🙂 بعد از عید هم آنژیو و باقی مسائل! 🙂 ساعت 7 دوباره رفتم بیمارستان براش عینک مطالعه بردم و چند تا مجله 🙂 حوصله ش سر نره … بخونه مفیده! 😛 حس خوبی است وقتی دانلود میکنی … و وقتی هر چی بخوای ! با تنها کلیک کوچک! 🙂 دانلود در 3 روز 2 گیگ! هر چند خیلی کمه! ولی خوبه برای شروعی دوباره… البته دیشب روی W6 هم یه حرکتهائی شد منتها نتیجش فقط 1 گیگ بود اون هم چیز ه قابل استفاده ای نبود! بنابراین Shift+DEL !!! – باد خوبی میاد و خوب مسلما اتاقا اینجانب یخچال میباشد کلی لذته 🙂 مامان شاکی میگه باز اتاق این شد فریزر! 😛 2 روز پیش عودت مدارک نظام وظیفه دوستم اومد! ولی برگه ی سبزش خبری نیست!!! با یک حساب سر انگشتی ماله من باید 27 یا 28 اسفند بیاد!!! چه ضد حالی ه !😛 این چند وقت از ساعت 12 الی 2 صبح متغیر میخوابم ولی جالب تر اینجاست که ساعت 7:30 صبح واسه خودم بیدار باش میزنم! ار الان تمرین میکنم :D:P 😦 دعا میکنم معاف بشم:) خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دریاب….. 🙂

خوب این انتخابات مسخره هم تموم شد! یه خبر جالب خوندم!!! ظاهرا توی تهران 9.7 میلیون نفر میتونستن رای بدن… ولی جالب تر این بوده که تا ساعت 17نزدیک 700.000 نفر رای دادن! :D:D:D:D :P:P ایووول..

شیرین مثل چشمات – رفیق مثل قلبت – تلخ مثل دوریت…

