من خوبم … و زنده ! در حال حاضر درگیر زندگانی و کار هستیم! این چند روز صبح ش هی رفتم سره پروژه کاری ! عجب کاره بیخودی ه! هنوز هم چیزی از توش در نیومده! و ضدحال! جالب تر ه قضیه اینجاست! هر روز هم داریم تجهیزات میخریم! و افتضاح! امروز رفتم کابل CAT 7e بخرم! رول 1000 متری قیمت همکار با قیمت user فقط 200تا 300 تومن اختلاف داره! تازه کابل AMPمیخواستم! نداشت! به مارک دیگه گفت! واقعا مسخرس! حالا گفتم فردا یه رول بیاره ! چیکار کنیم چاره ای نیست! لازم الاجرا ..:( البته کارمون رو راه میندازه! این چند روز کلی برنامه و جریانات بوده! ؟:) اول اینکه بعد از جریانات اینکه وقتی ISDN 512 kbps قطع گردید! برای استفاده از اینترنت و اون ترنت به خطوط قرون وسطی dial-up متصل شدیم! البته باز یه اکانت خوب! ولی خوب مشکلی اینجاست برای منی که تقریبا از 24 ساعت 18-19 ساعت آنلاین ام! هزینه ام بالاست! و همینجوری هم عادت کردم برای همین هم وقتی با خط هم کانکت میشم وضع همینه! ADSL گرفتم با ip VALID بماند باقی مشخصات ش! 🙂 محرمانه میباشد! در همین حد بدانید که هر کس همین الان ADSL بگیره10 روز زمان میبره ولی اینجانب امروز ظهر قرارداد آوردن مرکز تلفن هم که رله است! پس مشکلی نبید!:) حله! 😛 – این موشواره ما هم خراب شد همون mouse خودمون!!! نمیدونم چش شده بود! حالم و اساسی گرفت! هیچی رفتیم موس گرفتیم لیزری از نوع فراسو! جنس ایرانی رو بچسب!!! منتها من نمی دونم کارخونه سازنده چرا توی چین ه! جالب تر اینجاست میزه made in china! عجب !!! بعد هم کلی تو بوق و بوق! که آقا جنس ایرانی در حد خداست! و حمایت داخلی!!! ه خنده داره! خودشون رو مسخره کردن یا فکر کردن ما…! اینم زندگیه دیگه هر کسی یه شکل…! ولی موس خوش دست و خوبیه و من ازش راضی ام در حال حاضر 🙂 در حال حاضر خوبم – یعنی بد نیستم! فردا رو بگو که از ظهر باید برم فنی و حرفه ای! اه! بعدش هم خرید! تنهائی هم همیشه واسه خودش عالمی داره! متنفر م!!! – خبر فوری!!! همین الان در ساعت 1:15 صبح! لوله شوفاژ برگشت اون پایینی ه آب داد! و من بیچاره شدم تا درست شد! دستم هم جند بار سوخت! :(((( در حال حاضر ظاهرا درست شده و آب نمیده! امیدواریم:) – بلاخره رفتم دکتر چشم پزشکی یعنی از اون دسته کارائی بود که من توی دفترچه ی کارام نوشته بودم و 6 ماه بود که من همچین قصدی رو داشتم و بالاخره در حرکتی انقلابی از مهم را به انجام رسانیدم! ایووول بخودم 🙂 – خبری هم از نظام وظیفه نیست! نامه ش هنوز نیومده! یکی از دوستام هم 1 هفته زودتر از من ارسال کرده اما ماله اون هم جوابش نیومده! البته اون برای اعزام به خدمت زده بود! حالا نمیدونم 🙂

امروز اون یکی دوست جون خارج از ایران خیلی حالش گرفته بود!:( نمیدونم چرا! فکر میکنم ضربه ی روحی خیلی بدی خورده به کل قاطی بود! دعا میکنم خوف بشه!:) و البته در اولین فرصت تماسی هم باهاش داشته باشم:)


