زنده بودن،نفس کشیدن … دیروز در کل از صبح روز شلوغی برام بود! یعنی من شبش 2 صبح خوابیدم و 7 صبح پاشدم! در یک حرکت بی نظیر و عالی ماشین رو بردم کارواش! برق افتاد! 😀 نمیدونم چرا هی ازش گل میریخت !!! 😛 ولی بلاخره از مشکی دراومد و شد نقره ای!!! 😀 دیروز رفتم یه Modem/Router ADSL2/2+ و با پشتیبانی Wireless گرفتم 🙂 البته تقریبا با قیمت بالا! بخاطر همون wirelessش ! البته خوبی های دیگه ای هم داره از قبیل اینکه IP sec VPN ساپورت میکنه! و همچنین یه firewall خیلی قوی بهتر از مدلهای دیگه این نوع مودم ها داره!! دیشب یکمی باهاش کلنجار رفتم جالب بود!:) تا بعد ببینیم چی میشه! هنوز که خوده ADSLش نیومده!دیروز میخواستم اون کیبورد ه بود خیلی خفن بود! بگیرم! اما مجددا پشیمون شدم! دیدم این کیبورد ه همین که هست کلی خوبه! و نرم و راحت و خوش دست! 🙂 بلاخره تجهیزات ی رو که میخواستم رو وصل کردم! شنیده ها حاکی از ان است! که سمت Eutelsat W6 اینترنت آفلاین موجود میباشد! و ما بس خوشحالیم 🙂 بریم بترکونیم…! 😀 چند وقته دانلود از نوع سنگیم نداشتم دارم دپ میزنم! من دیروز عصر دچار صانحه شدم اساسی! به سمت ونک بودیم ! یهو پای من پیچ خورد! 😦 عضله پشت پام هی میگرفت و نمی تونستم راه برم و شده بودم عین اینا که نافص شدن! واقعا درد بدی داشت! حالا این رفیق ما هم میگفت باید ضربه بخوره تا عصبش ول کنه!امیر هم واسه خودش راه حلی ها! خلاصه تا رسیدیم به مکان مورد نظر ما شل زدیم اما خوب نمیشد دیگه ..باید تحمل ی هم که میشد درست راه میرفتیم…

من بهت احتیاج دارم – بیا بیا بیا پیش من منو در آغوش خودت بگیر
بگیر تیکه ی کوچی از قلب منو
نگهش دار همون طور که من از قلب تو برای خودم نگه داشتم
میدونی ؟ من تو رو خواستم و ازت میخوام بمونی
اگه تو عشق منی پس بمون و با من برقص تا ابد با من بخند
هر وقت خواستی گریه کنی سرت رو بذار روی شونه ی من

