خسته ایم… با اینکه تونستم بعداز ظهر بعد از 4 روز اسباب کشی تقریبا 90% تموم شده ولی هنوز مونده!!!!! 2 روز پیش رفتم بلاخره میز گرفتم 🙂 رفتم حسن آباد!!! میز چوبی خوبیه هم خوش رنگ البته یه مقدار گرون بود ولی می ارزه واسه من که با میز کشتی میگیرم دوام داره!!! هم محکم امروز رفتم لاله زار مرکز لوازم برقی و الکترونیکی و یه لامپ سقفی استیل خوشکل گرفتم توپه – توی این لاله زار از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه ها!!! خیلی جالبه البته من قبلا هم چند بار رفتم! ولی در کل خوب بود – ولنتاین هم رفت تا سال آینده ! و باز تنها بودم میریم که داشته باشیم سال چهارم رو! ایوول به این همه پشت کار! مسخره س ! و تنهائی که داره منو میخوره اساسی! 2 روز پیش با پسرعمه ام حرف میزدم میگفت چیکارا میکنی و اینا گفتم دارم میرم سربازی گفت برنامه بچین واسه ازدواج و اینا ! گفتم تو هم حالت خوشه! البته راست میگه! خودش که ازدواج کرده!


تو را نکاه میکنم زیبائیت را گاه با بهار اشتباه میکنم

از شرم سرانگشتم

پیشانیت تر میشود

عطر تنت میپیچید و دنیا معطر میشود

