خسته ام از همه چیز! من امروز کلی کار کردم – حالم هم گرفته شد 😦 اه… دست بعدی 🙂 دارم U2 گوش میدم 🙂 خوفه… نمیدونم چرا یجوریم … زیادی بی تاب ام! امروز عصر رفتم 7 تیر کاره شبکه وایرلس تموم شد:) فعلا خودمان را تعطیل اعلام میکنیم 🙂 بهتره ! توی این اسباب کشی وضعیتی ه ها! جالب قضیه اینجاست هنوز نرفتیم اون خونه! فقط داریم اینجا جمع میکنیم! اتاق اینجانب هم هنوز دست نخورده! 😀 راستی اونجا هم تمیز کردن میخواد! اوه…! بابا و مامان که نمی تونن(خسته میشن زودی!) خواهر های گرام دانشگاه،درس، اینا! کارگر هم بگیرن که خوب تمیز نمیکنه!!! پس میمونه!؟ علی این مرد همیشه در صحنه!:) البته خدا رو شکر امسال دست من برف پاکن نمیشه!!! یهو!!! هر سال آخه واسه خونه تکونی! بنده مسئوول تمیز کردن میباشم! و دست آخر یهو دستم تیک میگیره!!😀 فعلا مسئوول بسته بندی هستیم 🙂 فردا باید برم اداره پست رسالت!بلد هم نیستم! در کل عمرم شاید 2 یا 3 بار بیشتر رسالت و تهرانپارس نرفتم! (جدی جدی) البته امیدواریم با تلفن قضیه به خوبی و خوشی تموم بشه! و اینکه من مجبور نشم 1 بار برم شماره حساب بپرسم 1 بار برم پست کنم!!! فقط و فقط هم همون منطقه پستی میشه!!! 😦 اینکه من میتونم هر جائی از اینترنت رو بگردم کلی خوفه 🙂 مخصوصا اینکه کسی هم نمیتونه جلوت رو بگیره! اما اونائی که نمیتونن! خودم بعضی اوقات گرفتارش شدم! » مشترک محترم عمرا بذارم این سایت رو ببینی!!!» همین جوری به ذهنم اومد نوشتم! این وردپرس خداست!:) از فرمایشات خودم به قدری مدیریت ش قوی و خفن ه که واقعا باید به نویسنده ی اصلی برنامش مدال داد!

حتی اگه نباشی… میخواهمت چنانکه شب خسته خواب را، میجویمت چنانکه لب تشنه آب را، محو تماشای توام چنانکه ستاره به چشم صبح یا شبنم سپیده دمان آفتاب را، حتی اگر نباشی می آفرینمت چونانکه التهاب بیابان سراب را ، ای خواهشی که خواستنی تر زپاسخی با چون تو پرسشی چه نیازی خواب را….

