زنده ایم 🙂 برای خنده – گریه – و هر آنچه پیش آید البته آدمی همیشه برای زندگی ساخته شده! – من امروز بیچاره شدم 😦 یعنی این اسباب کشی منو آخرش داغون میکنه!!! این نایلون پفکی ها رو دیدی؟ تق تق میترکه ! :)) اگه یه توپ 100 متری ازش داشته باشی چیکارش میکنی ؟ من امروز هر چی مبل و صندلی بوده رو باند پیچی کردم! البته طبق دستور مامی گرام! هنوز هم مانده … باقیش فردا با بعدا!!! – فردا رو بگو عصری باید برم 7تیر! کاره شبکه وایرلس این شرکته رو باید تموم کنم! 😦 البته امروز که هماهنگ میکردم و اینا بازم یه کاره دیگه دارن! 😦 حالا توی این اوضاع نمیدونم برم فردا ببینم چی میشه! – اصولا موزیک متال حال و هوای خاص خودش رو داره… نمیدونم چرا اینقدر دلم میخواد این مدل رو گوش کنم بر خلاف 2-3 هفته قبل که همش تکــنو بود! با صدایی به وسعت دریاها! 🙂 موسیقی باید صدا داشته باشه:) من حالم بده… سرم درد میکنه!!!:( خسته هم شدم اساسی….

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم – با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

اندوه من انبوه تر از دامن الوند – بشکوه تراز کوه دماوند،غرورم

یک عمر پشیمانی دل بسته به مویی است – تنها سر مویی زسر تو دورم

ای عشق به شوق تو گذر میکنم از خویش – تا قاف و قرار من و من عین عبورم

بگذار به بالای بلند تو ببالم – کز تیره نیلوفرم و تشنه ی نورم

آنهائی که به تو میگویند از فرصتهایت استفاده نکن همگی زندگی را از دست می دهند ، تو فقط یکبار زنده ای پس از فرصتها استفاده کن و مثل دیگران با آهنگ و حرکتی تکراری، زندگی را تمام نکن…

