می نویسیم 🙂 نوشتن همیشه خوب بوده 🙂 نمیدونم چرا ولی یجورائی آدم رو خالی میکنه 🙂 حس خوبیه 🙂 امروز گیر دادم به سیستم موزیک از نوع متال ! ولکن قضیه هم نیستم! کلی هم لذت بردم – دارم یاهو مسنجر نسخه ویندوز ویستا رو دانلود میکنم ظاهرا کاملا برای ویستا طراحی شده 🙂 – بر خلاف اکثر رفقا که میگن ایکس پی هنوز بهترین گزینه هست من طرفدار پر و پاقرص ویستا میباشم! البته تنها ایرادی که تا به این لحظه من میتونم ازش بگیرم اینه که رم بسیار بالا بر میداره! موقع بالا اومدن سیستم ! وقنی میاد بالا 600 مگ رم برداشته ! – درسته بنده 2 گیگ روش رم گذاشتم اما این دلیل نمیشه که 25% بیشتر ش رو برداره !!! ویندوز ایکس پی با هر مدل برنامه startup و غیره!!! نهایت 300 مگ ! اما این میاد بالا 580 مگ برداشته! از لحاظ سخت افزاری واقعا پایدار تر از ویندوز ایکس پی ه و خوده سیستم عامل واقعا و واقعا پایدار من 5ماه ه فیکس پدرش رو در آوردم ! هنوز مثل روز اولشه!!! فکر میکنم قبلا ایکس پی داشتم 3 هفته 1 بار ویندوز نصب داشتیم!!! – البته من توی سایت های اینترنتی میخوندم که win xp sp3 یه عملکرد خیلی عالی از خودش داشته و 15-30% سریعتر شده! و همچنین خیلی ایمن ! البته دوره ویندوز ایک پی به سر اومده! سیستم عامل جدید واقعا بهتره! نه بخاطر شکل ظاهری!!! البته اواخر سال 2009 هم این نسخه هم به سر خواهد اومد و نسخه بسیار خفن! WINDOWS SEVEN (7) خواهد اومد!!! بنده توانستم 2 تصویر از محیط آلفا ی این ویندوز ببیننم!!! یجور رویا بود!:)


اهمیتی ندارد چقدر نزدیک هستی یا چقدر دور

ولی دیگر بیش از این از دل بر نمی آید

همیشه به آنچه هستیم اعتماد میکنیم

ودیگر هیچ چیز اهمیتی ندارد

هرگز اینگونه راز دلم را نگشوده بودم

زندگی مال ماست،تا هر گونه که میخواهیم در آن زندگی کنیم

ومن همه ی این حرفها را به زبان می آورم

وهیچ چیز دیگری اهمیت ندارد

آن دلگرمی که به دنبالش بودم و در تو یافتم

هر روز چیز تازه ای به ارمغان می آورد

ذهن را بر دیدگاه های تو می گشاید

و هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد

هر اندازه هم که دور باشد، باز بسیار نزدیک است

آیا نمی توانستیم بیش از این صمیمی باشیم

همیشه به آنچه هستیم اعتقاد داشتیم

و هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد

