می نویسیم 🙂 ! خوب من خوبم یعنی بهترم ! رسما اسباب کشی بیچاره میکنه آدم رو! اما خوب چاره ای نیست! باید کوچ کرد !😀 – من دیروز شده بودم راننده در اختیار خانواده! از صبح ساعت 10 تا ساعت 9 شب! در حد تهران گردی! ولی خوب به کاراشون رسیدن دیگه! – یه خبر جالب ماکروسافت رسما پیشنهاد خرید یاهو رو داد اون هم به مبلغ 44.6 بیلیون دلار!!!!!! که امروز جمعه ماکروسافت رسما اعلام کرد!!! خبر جالبی ه 🙂 شنیدم یه جای WORDهست میشه لینک یه سایتی رو بهش میدی خودش اتوماتیک متن رو از اونجا کپی میگره و توی WORD پیاده میکنه ولی من هر چی گشتم پیدا نکردم!!! کمک 😦 آهان هم اکنون نیازمند یاری سبزتان در رابطه با EXCEL و ACCESS هستیم 🙂 من موندم اتاقم رو چجوری جمع کنم 😦 یعنی عذابی ه!!! فکر کنم فقط وسایل من یه وانت زامیاد هست گنده ها! از اونجا مورد نیاز ه 😦 فعلا قرار نیست دست بزنم تا اینکه اول برم و یه میز بگیرم! لازم است اساسی! هم کار هم کامپیوتر هم درس! هم بزرگ هم خوب و محکم…!!! در حدی که من یهو هوس کردم بپرم روش قدرت و تحمل خودش رو نشون بده!:)


همه هستي من آيه تاريكيست
كه ترا در خود تكرار كنان
به سحرگاه شكفتن ها و رستن هاي ابدي خواهد برد
من در اين آيه ترا آه كشيدم آه
من در اين آيه ترا
به درخت و آب و آتش پيوند زدم

زندگی شاید آن لحظه مسدودیست
که نگاه من ، در نی نی چشمان تو خود را ویران میسازد
ودر این حسی است
که من آن را با ادراک ماه و با دریافت ظلمت خواهم آمیخت

در اتاقی که به اندازهء یک تنهاییست
دل من
که به اندازهء یک عشقست
به بهانه های سادهء خوشبختی خود مینگرد
به زوال زیبای گل ها در گلدان
به نهالی که تو در باغچهء خانه مان کاشته ای
و به آواز قناری ها
که به اندازهء یک پنجره میخوانند

