من خوبم… شاید بهتر از همیشه امروز صبح ححس خوبی داشتم نمیدونم چرا! یه جور حس سبکی میکردم که برام دوست داشتنی بود! دلم یه مسافرت میخواد خسته ام واقعا روحی ریختم بهم … برنامه رو داشته باش که من قرار بود 1 ماه پیش برم مسافرت به خاطر کارام تا به الان عقب افتاده!!! 😦 اما امیدواریم که درست بشود!

دیشب کارت SKYSTAR 2 2.8a رسما بیچاره گردید و از پس امتحان پیروز مندانه بیرون آمد و ما بسی خوشحالیم:) خوشحال از اینکه MAC Address و نیز شماره سریال کارت صحیح و درست بود 🙂 اون MAC Address از هر چیزی مهم تر بید الیته هر چند راهکارهائی دارد برای تعویض آن به صورت سخت افزاری 😀

اصولا این برنامه ی فتوشاپ خیلی خوفه 🙂 خدا پدر و مادر سازنده ی این برنامه وحشتناک خفن و قوی رو بیامرزه 🙂 از دیشب دارم روی یه چیزی کار میکنم گه 1-2 ماه دیگه بسیار لازم و حیاتی می باشد:) امــــــــا در حین همین کار یه پروژه ی دیگه هم دارم که تصمیم داخلی خودمه 🙂 «» حالا به صورت فلش یا عکس «» در حجم کم 🙂 به بزودی خبرش خواهد رسید 🙂

تنها قلم خسته ی من است که روی کاغذ اندوهم را می نگارد

در حالی که قلبم را آهسته آهسته میخورد

و نه هیچ زیبائی در جهان برای من

تا تو

مرا تلفظ کنی

این تنها کاری است که از من بر می آید

