خوب من خوبم… از وقتی با این وردپرس دارم کار میکنم یه حس خوبی دارم نمیدونم چرا بی دردسر داره داره کار میکنه و سیستم فارسی و علامت ها و … هم مثل بچه ی آدم میذاره و من باهاش راحتم … بچه ی خوبیه امروز عصری با دوستم رفتیم مرکز کامپیوتر ایران! به دنبال یک عدد کارت DVB و بلاخره هم پیدا شد 🙂 از نوع SKYSTAR 2 rev 2.8a با چیپ اصلی پیدا کردم 🙂 البته من قبلا این کارت رو داشتم مدلی Kworld منتها چون MAC Address نداشت فقط به این درد میخورد که بشینی و باهاش فیلم ببینی از ماهواره! اما الان این یکی هم MAC داره هم قدرت پردازش بالاتری هم داره… و این مدل هم بهتر و سریعتر از نسخه ی SKYSTAR2 rev 2.6D هست! 🙂 – رسما از فردا به مدت نامعلوم بدبخت میشویم 🙂 😦 اسباب کشی میکنیم خوفه! اگه وقت بشه فردا برویم به دنبال یکسری از کارای سربازی ! نمیدونم خودم هم دارم چیکار میکنم! آخرش هم باید رفت! این ماه بهمن تا تموم بشه منم تموم شدم!!! 😦

اصولا تکنولوژی چیزه خوبیه 🙂 منتهای مراتب فقط مشکل ه پول این وسط نمایان می شود! اون هم اینکه مشکل اساسی ه … امروز رفتیم نمایندگی Logitech (تعجب نکن وقتی میخوای وارد سایتش بشی IP ایران رو میخونه و میگه دسترسی غیر مجاز ه !!! ) یکی از بهترین سازندگان قطعات جانبی کامپیوتر هست البته اصل شرکت آمریکائی ولی محصولاتی که تو ایران میاد ساخت کشور همیشه در صحنه چین هست – یه مدل کیبورد داره از نوع G15 این کیبورد امکانات فوق العاده ای داره… از جمله اینکه تعریف یکسری کلید برای مقاصد خاص! – زیر تمام صفحه با چراغ آبی روش میشه یعنی مثلا حرف «A» رو با آبی نشون میده که برای کار کردن در شب فوق العاده س و یه صفحه ی LCD ماتریسی که کنترل کامل سیستم رو توی اون نشون میشده و امکانات خفن و اساسی 🙂 در ضمن نوع G15 از نوع نارنجی نسخه جدید!!! مشکل اینجاست برای داشتن این صفحه کلید با 2 سال گارانتی آواژنگ در حدود 90.000 (تومان) باید پرداخت (قیمت غیر همکار) و قیمت همکار 10الی15 تومن کمتر! میخوام بدونم چقدر ارزش داره این کیبورد!!! خودم خیلی طلبه ی اون هستم اما با این مبلغ؟!!! توی اینترنت قیمتش حدود 70 دلار ه !!!!! البته موس های این شرکت از 30 تومن شروع شده و به 110 تا ختم و همچنین دسته بازی از 18 تومن الی 70 تومن و همچنین وب کم های این شرکت از 16 الی 90 تومن متغیر ه .. البته منکر این نمیشیم که کیفیت فوق العاده ای دارن و اصول طراحی واقعا رعایت شده همچنین موادی که بکار میره و غیره! ولی گران است!!! 🙂 ولی شاید خر شدم کیبورد و ماوس و گیم پدش رو خریدیم! دعا کن نشم!:)


نمیدونم چم شده !!! :(( کتف و زیر کتف و قفسه ی سینه (سمت چپ) خفناک هم میسوزه هم یهو خواب میره!!! تقریبا از 2 روز پیش شروع شده امروز صبح که پاشدم تا الان هم همش داره بدتر میشه 😦 نمیدونم چرا! اکه خوب نشد برم دکتر! فکر میکنم عصبی ه …حس میکنم فشارم هم بالاست داغم… با اینکه پنجره اتقاق رو تا نصفه باز گذاشتم!!!

