من خوبم و زنده و نفسی هست برای زندگی ه من – این چند وقت حس و حال نوشتن نبود نمیدونم چرا 😦 یکمی اعصابم سره جاش نیست و موردی هم به وجود اومد که بدتر شد!!! یعنی حداقل من به اون موضوع فکر نمیکردم ذهنم باز تر بود که به میمنت و مبارکی و اینا کلی داغون گشته اساسی! و دوباره یه حرکتهای خفن باید انجام داد نمیدونم – هنوز کارای سربازیم معلوم نشده و 2-3 روز دیگه تکلیف معلوم میشه.. انشاالله همه چیز درست میشه و به خیر و خوشی و خوبی 🙂 – بلاخره در مورد خونه گرفتن اینا به توافق رسیدن و بلاخره یه حرکتی کردن 🙂 و خوب شد!!! منزل نو بیل بیلک!:)

بنا به دلایلی اعم از سیاسی و اقتصادی و ژئوپلیتیکی وبلاگ قبلی حذف شد… اونم همش تقصیر اینترنت فوق العاده توپ ما و همچنین سایت محترم و گرام www.blogger.com بود که من نمیفهمیدم چشه! و با چند مدل اکانت اینترنت لاگین نمیکرد.. به هر حال بنده مانده و درمانده که چه کنم که یهو یاد سایت معظم www.wordpress.com افتادم… که پیشتاز در صنعت وبلاگ و وبلاگنویسی و ایناست! 🙂 به همین جهت از امروز کوچ کردیم… به اینجا و اسم وبلاگ هم شد زندگی آبی – روزهای سبز و اینکه از همه چیز خواهیم نوشت فعلا در حال حاضر کد نویسی دلخواه خودم رو روش پیاده میکنم البته اکه جواب بده! متاسفانه نمیشد پست های قبلی یعنی 57 تا نوشته ی قبلی رو هم بیارم اینجا چون عملا با هر اینترنتی و هر Ip که من لاگین میکردم نمیتونستم وارد پست هام بشم و ازشون نسخه ی پشتیبان بگیرم… و دلم کلی سوخت! 😦 و چاره ای نبود جزء اینکه هر چی هست و نیست با هم پاک بشه! عیبی نداره از نو مینویسیم توپ و عالی 🙂 با شیوه ی نگارش بهتر! ایوول به خودم… 🙂


